موسسه علمی ، فرهنگی ، آموزشی یــاس بــی نشــان

این وب سایت جهت خدمت رسانی به "نوجوانان عزیز " ، "والدین محترم" ، "معلمین بزرگوار " و "مبلغین گرانقدر دانش‌آموزی" طراحی گردیده است

موسسه علمی ، فرهنگی ، آموزشی یــاس بــی نشــان

این وب سایت جهت خدمت رسانی به "نوجوانان عزیز " ، "والدین محترم" ، "معلمین بزرگوار " و "مبلغین گرانقدر دانش‌آموزی" طراحی گردیده است

موسسه علمی ، فرهنگی  ، آموزشی    یــاس بــی نشــان
مسجد حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)
.......موسسـه یـــــــاس بی نشـــــان.......
************************************
این وب سایت حاوی مطالب آموزشی و کاربردی ویژه نوجوانان ، والدین ، معلمین و مبلغین دانش آموزی است.

همچنین نوجوانان عزیز اهل شیراز و قم
می توانند جهت شرکت در برنامه های تفریحی، فرهنگی و ورزشی ، به شعبه موسسه در شهر خود ، مراجعه نمایند .

آدرس شعب و شماره تماس ، در قسمت
" آشنایی و ارتباط با موسسه " موجود است.

امید به آنکه این قلیل اقدامات مورد توجه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) قرار بگیرد

************************************
************************************
امام علی (ع) :

رَوِّضُوا أَنْفُسَکُمْ عَلَى الْأَخْلَاقِ الْحَسَنَةِ فَإِنَّ الْعَبْدَ الْمُؤْمِنَ یَبْلُغُ بِحُسْنِ خُلُقِهِ دَرَجَةَ الصَّائِمِ الْقَائِم‏

خودتان را بر خوش اخلاقى تمرین و ریاضت دهید، زیرا که بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به درجه روزه گیر شب زنده دار مى رسد.

تحف العقول ص 111

************************************
امام باقر (ع) :

إِنَّ اللّه عَزَّ وَ جَلَّ یُحِبُّ المُداعِبَ فِى الجَماعَةِ بِلا رَفَثٍ

خداوند عزوجل دوست دارد کسى را که در میان جمع شوخى کند به شرط آن که ناسزا نگوید .

کافى(ط-الاسلامیه) ج2، ص663

************************************
امام علی (ع) :

مَنْ غَضَّ طَرْفَهُ اَراحَ قَلْبَهُ

هر کس چشم خود را [از نامحرم] فرو بندد، قلبش راحت مى ‏شود.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 260

************************************
چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۴۷ ب.ظ

شعر (رهبر من)

رهبر من نور چشمان من است  / عشق او آیین و ایمان من است                                 ذوالفقار حیدری در دست او / طاعتش میثاق و پیمان من استسیدی از نسل پاک فاطمه (س)  / هم ز نسل شیر یزدان من است                                  در ولایت وارث آل نبی (ص)  / جانشینی از امامان من است همچو مه تابد به قلب شیعیا ن / نائب خورشید پنهان من است                                در هدایت سوی حق آرد مرا / این هدایت سمت قرآن من است دوستانش دوست می دارم همی/ دشمن او دشمن جان من است                  آنکه مهر او ندارد در وجو د/ بی گمان همکیش نادان من است در سخن چون ابر می بارد به دل/ در کویر خشک باران من است                 در حضورش موج دریا دیده ام /در کلامش راحت جان من است در نگاهش غرق دریا می شو م /واژه هایش در و مرجان من است                       قلب تارم را صفایی می دهد /جامع فکر پریشان من است من مرید آن دل وارسته ام /او مراد و پیر عرفان من است                بوی یوسف می دهد پیراهنش/ گرچه خودیعقوب کنعان من است من چو سنگم او چو کوه بیستون/ من چو مورم او سلیمان من است            من چو بلبل او چو باغ پر زگل/ من چوبرگ او سرو بستان من است نام او ورد زبانم روز و شب /عشق او درد است ودرمان من است                   آرزوی دیدنش دارم به دل /در فراقش شهر زندان من است ای خوش آن روزی که بینم رهبرم/ ساعتی در خانه مهمان من است              هرگز ای یاران دعایش می کنید/ شب نمازش ذکر یاران من است روی خوبش با دو چشمت دیده ای /چهره اش چون ماه تابان من است                غرق دریای تهاجم را چه غم؟!/ ناجی کشتی ز طوفان من است گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی/ حامی او حی سبحان من است             در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب /در شجاعت شیر میدان من است راه او باشد ره پیر خمین (ره)/ رهرو راه شهیدان من است                افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››/ سرور من جان جانان من است چون فقیه وعالم است ودین شناس/ مرجع تقلید دوران من است                روز شش از ماه تیر سال شصت/ رهبرم جانباز ایران من است ای خداوندا نگهدارش تو با ش چون/ دعای او نگهبان من است              شعر امروزم که وصف رهبر است/ بهترین اشعار دیوان من است پیروانش نی به پاکستان و هند/ درفلسطین است و لبنان من است          گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او/ بهترین اصحاب و یاران من است                                   فرستاده شده از طرف  گمنام ترین گمنام    شما هم میتوانید مطلالبتان را برای ما بفرستید تا مطالب را در وبلاگ با نام خودتان ثبت کنیم.
۸۸/۰۹/۱۸
تلفن:37301020-071 / کانال تلگرام: yasebineshan1@

نظرات (۵)

I love it! *Mary changed her profile picture* indeed! Thank you, Sherry, for this and thank you for a yea81#r2&7;s worth of thought provoking posts. Merry Christmas to you and your family. And blessings to all the dedicated bloggers out there who bring us all together in this big world.
salam kheyli shere khubi bud daste shoma o ersal konandash dard nakone
سلام خوبی ؟
وبلاگ بسیار خوبی داری
همین طور که تو وبلاگ ها داشتم میگشتم
وبلاگ شما رو دیدیم گفتم یک نظری بدم و
تشکر کنم از شما به خاطر مطالب خوبتون

اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ؟
اگه موافقی منو به عنوان
اجناس شگفت انگیز و ارزان لینک کن
و سپس به سایتم بیا و روی تبادل لینک
کلیک کن و آدرس وبلاگ و عنوانتو بده
تا لینکت توی بزرگترین سایت ایران ثبت
بشه

موفق و پیروز باشید منتظر حضور گرمت
هستم

ادرس ما :

http://ebekhar.com/
رفع الله رایت العباس
سلام مممنووون از حضورت...جواب زیباتو خوندم ولی جواب سوال جدیدم رو ندادیاااااا...
با کمال میل لینک شدید....
دلنوشته های نادیا و ستاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی