موسسه علمی ، فرهنگی ، آموزشی یــاس بــی نشــان

این وب سایت جهت خدمت رسانی به "نوجوانان عزیز " ، "والدین محترم" ، "معلمین بزرگوار " و "مبلغین گرانقدر دانش‌آموزی" طراحی گردیده است

موسسه علمی ، فرهنگی ، آموزشی یــاس بــی نشــان

این وب سایت جهت خدمت رسانی به "نوجوانان عزیز " ، "والدین محترم" ، "معلمین بزرگوار " و "مبلغین گرانقدر دانش‌آموزی" طراحی گردیده است

موسسه علمی ، فرهنگی  ، آموزشی    یــاس بــی نشــان
مسجد حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)
.......موسسـه یـــــــاس بی نشـــــان.......
************************************
این وب سایت حاوی مطالب آموزشی و کاربردی ویژه نوجوانان ، والدین ، معلمین و مبلغین دانش آموزی است.

همچنین نوجوانان عزیز اهل شیراز و قم
می توانند جهت شرکت در برنامه های تفریحی، فرهنگی و ورزشی ، به شعبه موسسه در شهر خود ، مراجعه نمایند .

آدرس شعب و شماره تماس ، در قسمت
" آشنایی و ارتباط با موسسه " موجود است.

امید به آنکه این قلیل اقدامات مورد توجه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) قرار بگیرد

************************************
************************************
امام علی (ع) :

رَوِّضُوا أَنْفُسَکُمْ عَلَى الْأَخْلَاقِ الْحَسَنَةِ فَإِنَّ الْعَبْدَ الْمُؤْمِنَ یَبْلُغُ بِحُسْنِ خُلُقِهِ دَرَجَةَ الصَّائِمِ الْقَائِم‏

خودتان را بر خوش اخلاقى تمرین و ریاضت دهید، زیرا که بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به درجه روزه گیر شب زنده دار مى رسد.

تحف العقول ص 111

************************************
امام باقر (ع) :

إِنَّ اللّه عَزَّ وَ جَلَّ یُحِبُّ المُداعِبَ فِى الجَماعَةِ بِلا رَفَثٍ

خداوند عزوجل دوست دارد کسى را که در میان جمع شوخى کند به شرط آن که ناسزا نگوید .

کافى(ط-الاسلامیه) ج2، ص663

************************************
امام علی (ع) :

مَنْ غَضَّ طَرْفَهُ اَراحَ قَلْبَهُ

هر کس چشم خود را [از نامحرم] فرو بندد، قلبش راحت مى ‏شود.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 260

************************************
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

عید بـنـدگـــی

معبود من...

ببار بر من ، آنچنانی که باریدن گرفتی بر برگزیده ات خلیل ؛ بشوی مرا و بسازم از نو ، آنچنانی که می پسندی.

پسندیدنت را دوست دارم ،  از آنجا که تو زیبایی را می پسندی، پس زیبا می سازی ام ...

پیش از این هم ساختی مرا، اما من خراب کردم!!! آن زمانی که غرق خویشتن شدم، آن لحظه ای که تو را فراموش کردم،

آن زمان بود که ویران گشتم... کاش هیچگاه خودم را نمی یافتم و در سرزمین با تو بودن رها می شدم، تا دستم به خودم نمی رسید!

ببار برمن ، وقتی که می بینی علاقه به اسماعیل های دنیایم ، مرا در مسیر رسیدن به تو مانع شده...

بکشان مرا به قربانگاه هدایت، تا غرور و منیّتم را فدا کنم به پای با تو بودن ...

برسان مرا به آنجا که سنگ بزنم خود خواهی هایم را به عشق با تو ماندن ...

معبود من ، گلستان کن درونم را آنجا که می بینی انسانیتم تَه می کشد از زیادی منیّتم...

رهنمون باش مرا در مسیر هدایت به سوی خودت تا بسازم از ایمان سلاحی که این بار در بند کِشم نفس سرکشم را به شوق با تو پریدن ...

و پس از آن فریاد بزنم حس آرامش با تو زیستن را ، تا همگان بشنوند لذتی را که می چشم از با تو بودن

 و این همان معنای قشنگ زندگیست...

۹۵/۰۶/۲۲
تلفن:37301020-071 / کانال تلگرام: yasebineshan1@

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی