موسسه علمی ، فرهنگی ، آموزشی یــاس بــی نشــان

این وب سایت جهت خدمت رسانی به "نوجوانان عزیز " ، "والدین محترم" ، "معلمین بزرگوار " و "مبلغین گرانقدر دانش‌آموزی" طراحی گردیده است

موسسه علمی ، فرهنگی ، آموزشی یــاس بــی نشــان

این وب سایت جهت خدمت رسانی به "نوجوانان عزیز " ، "والدین محترم" ، "معلمین بزرگوار " و "مبلغین گرانقدر دانش‌آموزی" طراحی گردیده است

موسسه علمی ، فرهنگی  ، آموزشی    یــاس بــی نشــان
مسجد حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)
.......موسسـه یـــــــاس بی نشـــــان.......
************************************
این وب سایت حاوی مطالب آموزشی و کاربردی ویژه نوجوانان ، والدین ، معلمین و مبلغین دانش آموزی است.

همچنین نوجوانان عزیز اهل شیراز و قم
می توانند جهت شرکت در برنامه های تفریحی، فرهنگی و ورزشی ، به شعبه موسسه در شهر خود ، مراجعه نمایند .

آدرس شعب و شماره تماس ، در قسمت
" آشنایی و ارتباط با موسسه " موجود است.

امید به آنکه این قلیل اقدامات مورد توجه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) قرار بگیرد

************************************
************************************
امام علی (ع) :

رَوِّضُوا أَنْفُسَکُمْ عَلَى الْأَخْلَاقِ الْحَسَنَةِ فَإِنَّ الْعَبْدَ الْمُؤْمِنَ یَبْلُغُ بِحُسْنِ خُلُقِهِ دَرَجَةَ الصَّائِمِ الْقَائِم‏

خودتان را بر خوش اخلاقى تمرین و ریاضت دهید، زیرا که بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به درجه روزه گیر شب زنده دار مى رسد.

تحف العقول ص 111

************************************
امام باقر (ع) :

إِنَّ اللّه عَزَّ وَ جَلَّ یُحِبُّ المُداعِبَ فِى الجَماعَةِ بِلا رَفَثٍ

خداوند عزوجل دوست دارد کسى را که در میان جمع شوخى کند به شرط آن که ناسزا نگوید .

کافى(ط-الاسلامیه) ج2، ص663

************************************
امام علی (ع) :

مَنْ غَضَّ طَرْفَهُ اَراحَ قَلْبَهُ

هر کس چشم خود را [از نامحرم] فرو بندد، قلبش راحت مى ‏شود.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 260

************************************
ریاست محترم دستگاه قضایی با سلام و احترام همان‌طور که خودتان مستحضر هستید چند ماهی است این حقیر خود را به در و دیوار می‌زنم تا شاید دستگاه قضایی مرا دستگیر کند. مع‌الاسف تا به امروز قوه‌قضائیه اندک التفاتی به بنده نداشته و داغ قهرمان شدن را بر دل من گذاشته. من دیگر مانده‌ام که چکار باید بکنم. هرکی جای من بود تا الان رفته بود بالای دار. جناب آملی !   در این چند ماه به سیم آخر نزدم که زدم، با BBC مصاحبه نکردم که   کردم،‌ زنده‌ها را شهید جا نزدم که زدم، از شهرام نتیغیدم که تیغیدم، ‌با   شعار تغییر ادای اوباما را درنیاوردم که درآوردم، از منتظری حمایت   نکردم که کردم، ادعاهای آدم‌های بی‌سر‌و‌ته را نپذیرفتم که پذیرفتم،‌در   روز قدس با شعار‌دهندگانی که می‌گفتند نه‌غزه نه لبنان همراه نشدم که   شدم، هواداران خود را به کار‌های غیرقانونی تشویق نکردم که کردم،   دیار باقی را با دیار فانی عوضی نگرفتم که گرفتم، ‌در ماجرای   « دول‌الخلیج‌العربیه » سوتی ندادم که دادم، از فوت منتظری سوء‌استفاده   نکردم که کردم، گذشته خود را با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل خراب   نکردم که کردم، به دستگاه‌های مسؤول اتهام نزدم که زدم، عنصر   آلت‌دست دشمن نشدم که شدم، در مناظره، از اجازه‌های امام،   سوء‌استفاده نکردم که کردم، انتخابات را تقلبی نخواندم که خواندم، از   آرای باطله کمتر رای نیاوردم که آوردم، ایستادگی در بحث هسته‌ای را   ماجراجویی ننامیدم که نامیدم، خودم را سوژه طنز ملت نکردم که کردم،   از دراویش گنابادی حمایت نکردم که کردم، به اسم خط امام، علیه ولایت   گام برنداشتم که برداشتم، به بهانه پیام تسلیت برای منتظری، علیه   آرمان‌های امام مطلب ننوشتم که نوشتم، در امتحان حوادث اخیر مردود   نشدم که شدم، باعث لعن و نفرین ملت همیشه در صحنه نگشتم که   گشتم، با حرف‌های دشمن‌شاد‌کن دور نتانیاهو و سارکوزی نچرخیدم که   چرخیدم، به جای حمله به هتاکان امام علیه رسانه ملی موضع نگرفتم که   گرفتم، برای نظام ادا و اصول درنیاوردم که درآوردم، علیه ارزش‌ها شاخ   و شانه نکشیدم که کشیدم، دشمنان انقلاب را به یک چیزهایی امیدوار   نکردم که کردم، خود را غضنفر اصلاحات معرفی نکردم که کردم، ترمز   نبریدم که بریدم، در هر تجمعی با حضور خود از موسوی و خاتمی (که   بی‌معرفت‌ها نمی‌آمدند)، نامردی ندیدم که دیدم، در جهت کودتای مخملی   حرکت نکردم که کردم، سابقه زندان خود را به رخ مخالفانم نکشیدم که   کشیدم، حال فعلی خود را که ملاک است خراب نکردم که کردم، دور و   بری‌های خود را از خودم دور نکردم که کردم، به اسم وحدت ملی پررو   بازی در نیاوردم که آوردم، با این همه تقصیر، فرار به جلو نکردم که   کردم، موجبات حمایت سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌ها از خودم را باعث نشدم   که شدم، از گوگوش تا سروش را پشت سر خود جمع نکردم که کردم، از   مردان باحجاب دفاع نکردم که کردم، علیه رسانه‌های ارزشی بیانیه ندادم   که دادم، برضد نظام دروغ نگفتم که گفتم، شب انتخابات دور نهم زیادی   نخفتم که خفتم، خواب اصحاب کهف ندیدم که دیدم، از دخالت اجنه در   انتخابات گلایه نکردم که کردم، در بنیاد شهید آنجوری نبودم که بودم،   خانواده‌های شهدا را زندانی نکردم که کردم، از خط قرمزها عبور نکردم   که کردم، قانون را زیر پا نگذاشتم که گذاشتم، دست در دست دشمن ندادم   که دادم، با دشمن فالوده نخوردم که خوردم... .
۸۸/۱۰/۱۱
تلفن:37301020-071 / کانال تلگرام: yasebineshan1@

نظرات (۲)

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.
مامانی ستاره ازبین مارفت پیش خدا...برا گفتن تسلیت به دوست خوبمون عجله کنید
همیشه مهربان بمان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی